vrouwen

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over Vrouwen
Op zoek naar Vrouwen? - Zoek Vrouwen in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over Vrouwen, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp
toevoegen aan favorieten lijst Vrouwen > Forum > Algemeen > Is een gigolo de oplossing ???
  Nina  11. Geplaatst op 10 april 2010 om 15:17 uur   quotenieuw berichtemailedit 

http://www.sexdatinggids.nl ?

Richard  12. Geplaatst op 08 augustus 2010 om 00:20 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hey mail mijn maar.
tranga-007@hotmail.com

Serge Troon..  13. Geplaatst op 28 september 2010 om 19:02 uur   quotenieuw berichtemailedit 

hoi ben alleenstaande man , en als je wil kunnen we mekaar verder helpen als begrijpt wat ik bedoel! ok! tot gauw.

Jan  14. Geplaatst op 19 december 2010 om 13:02 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo Dames

ik ben een man van 49 jr met er varing ik val alleen op vrouwen ik ben vrijgezel en ik zou graag vrouwen willen verwennen zij kunnen alles met mij doen ik geef massage en alles wat jij wilt ik kan ontvangen je mag ook alles vragen laat maar wat weten.

Groeten
jan
msn jandevries100@live.nl

Behooo  15. Geplaatst op 17 oktober 2011 om 16:03 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Helloow een leuke alleenstaande vrouw zin in iets add mij dan xx

Charlie  16. Geplaatst op 09 november 2011 om 10:20 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Het Helpt echt ik ben er zelf 1 en je kan beter professionele Gigolo's kiezen want niet iedere man weet hoe het lichaam van een vrouw werkt.

Erika  17. Geplaatst op 05 april 2012 om 09:35 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Daarvoor kun je casual dating sites gebruiken. Je kunt er alles over lezen op de C-date Magazine.

Sezgin  18. Geplaatst op 09 juli 2012 om 04:26 uur   quotenieuw berichtemailedit 

ik ben degene die je zoekt

Lorenzovv  19. Geplaatst op 20 november 2012 om 21:36 uur   quotenieuw berichtemailedit 

aangenaam u spreekt met lorenzo van vliet ik zag u advertentie en stel mezelf beschikbaar , ik ben 20 jaar ,1,95 m , blank licht gespierd bij enige intresse graag whatssappen of smsen naar nummer 0640238728(niet bellen vanwege werk) vriendelijk e groet lorenzo

Jos  20. Geplaatst op 06 januari 2013 om 12:09 uur   quotenieuw berichtemailedit 

ik ben jos ik ben een gegolo als je wat wild vragen ken je dat ook aan mij doen ik hoop dat ik nog wat hoor van je groeten jos

Ga naar pagina: 1, 2, 3

Ga naar:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X