vrouwen

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over Vrouwen
Op zoek naar Vrouwen? - Zoek Vrouwen in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over Vrouwen, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp
toevoegen aan favorieten lijst Vrouwen > Forum > Algemeen > Is een gigolo de oplossing ???
  Giorgio  21. Geplaatst op 02 maart 2013 om 06:58 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo alleenstaande dame,gentleman Giorgio biedt voor ieder wat wils:
Van erotiek,(tantra)massage,buitensex,lichte kinky(geen SM!),saunabezoek,(zaken)diner,weekendje weg,citytrips,vakantie tot al het andere wat je me voorstelt is bespreekbaar.
Ik werk door heel Nederland.
Tarieven zijn afhankelijk van de activiteit(en).
Starttarief per uur is 100 euro.
Discretie en hygiene staan bij mij voorop.
Stuur me maar een leuke en spontane email en je krijgt altijd antwoord.
Tot gauw ziens en dan gaan we lekker genieten,
Giorgio xxx

Tania  22. Geplaatst op 28 april 2013 om 14:36 uur   quotenieuw berichtemailedit 

ik zou zeggen ja! ik heb nu al een ~10-15 keer een pleaser besteld (telkens dezelfde) en het is me zeer goed bevallen, hij is samen met me in bad geweest heeft me intiem geschoren en daarna een heerlijke massage gegeven. toen hield ik het niet meer en heb ik hem ontdaan van zijn speedo (al wat hij nog aan had) en eens flink mijn nagels en tanden in hem gezet! heerlijk zoals die hunk je keer op keer neemt alsof het een hitsige puber van 16 is.. echt een aanrader! ik weet niet of het mag hier maar ik ga er toch even zijn mail adres bijzetten voor de gene die dit ook eens aan den lijve willen ervaren. ik ben ook al 2 keer met hem gaan eten en daarna even uit geweest, die nacht heeft hij natuurlijk ook bij mij doorgebracht. en hij geeft altijd leuke kortingen als je een hele nacht boekt. ik zou zeggen probeer het eens je zal je super voelen na een nacht met giorgio. o en zijn e-mail? weet namelijk niet of ik zijn nummer hier zo kan plaatsen maar dat vraag maar per mail aan hem zelf. whiteblueroses@hotmail.com o en nog een tip: vraag hem eens een dominante rol aan te nemen en je zult versteld staan naar de passie en gedrevenheid die deze knappe man zal uitstralen. have fun!!

Ga naar pagina: 1, 2, 3

Ga naar:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X