vrouwen

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over Vrouwen
Op zoek naar Vrouwen? - Zoek Vrouwen in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over Vrouwen, direct in beeld

Home

Nieuw bericht in forum: / 3d visualisatie van mijn toekomstig huis

Topic bericht:

Ik heb vaak bouwborden gezien met een mooie fotorealistische afbeelding van toekomstig huis. Ik weet niet hoe dat heet, ik noem het even 3d visualisatie.
Wij gaan een huisje bouwen en willen dus eerst zien hoe dat gaat eruitzien. Dus we zitten te denken aan dit soorst 3d visualisatie van ons toekomstig huis.
We hoeven dit huis niet te verkopen (altans ik hoop het..) en willen dus deze 3d visualisatie alleen voor onze familiealbum gebruiken als herinnering van hoe we lekker bezig geweest zijn met het realiseren van onze droom..
Het zou ook leuk zijn als we zo een korte presentatiefilmpje kunnen maken. Dus zeg maar rond het huis vliegen en binnen lopen. Ze maken het erg mooi tegenwoordig met alle die 3d techniken.
Is het nou een beetje betaalbaar of hoe zit het eigenlijk? Ik heb namelijk hier geen verstand van en geen enkele idee hoe je dit kan realiseren..
Ik wilde een advies vragen van iemand die verstand/ervaring heeft met dit soort 3d visualisatie of gewoon wat jullie hiervan vinden.

Naam:
 E-mail:

Bericht:

Smilies:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X